Умови та загальні положення

Просимо Вас ознайомитись з наступними правилами нашого відпочинкового комплексу TAOR Karpaty Resort & Spa****:

 

УМОВИ РОЗМІЩЕННЯ:

Режим роботи готелю – цілодобовий. Година поселення – 15:00, година виїзду – 11:00.

 

Розміщення у номері надається Гостю при пред’явленні паспорта або іншого документа,  який засвідчує особу, свідоцтво про народження неповнолітніх, які не досягли 16 років, і заповнені акту поселення. Документи, які засвідчують особу, повинні бути надані на кожного Гостя, який проживає в номері (включаючи дітей).

 

Якщо Гість попереджає готель щодо дострокового виїзду (порівняно з заброньованим терміном проживання) менш ніж за 24 години до дати фактичного виїзду, Гість зобов’язується сплатити штраф у розмірі однієї доби проживання та фактично надані послуги.

 

У разі виїзду раніше заброньованого терміну під час Травневих та Новорічних свят та в період сезону Holidays оплата за проживання не повертається та не компенсується.

 

Пізнє виселення – проживання до 20:00 поточного дня та оплачується 50% від вартості доби, ранній заїзд – проживання з 06:00 поточного дня і також оплачується 50% від вартості доби.

 

Дитяче ліжко надається дітям до 2 років безкоштовно. Діти до 5 років включно розміщуються безкоштовно в одному номері з батьками без надання додаткового місця. За розміщення дітей старше 5 років і дорослих на основному або ж додатковому місці в номері або ж котеджі, та за надання дітям до 5 років додаткового місця в номері стягується плата згідно з прейскурантом готелю. Вартість можна дізнатися, звернувшись в готель або у відділ бронювання, а так само через модуль бронювання.

 

Гість має право запрошувати відвідувачів в свій номер з 08:00 до 22:00. У разі, якщо відвідувач залишився в номері після 22:00, гостю необхідно доплатити вартість додаткового розміщення згідно прейскуранту готелю.

 

Адміністратор готелю має право виселити гостя через некультурну поведінку. Просимо Вас зберігати тишу на території відпочинкового комплексу після 23:00 до 9:00.

 

У вартість проживання включено:

— сніданок

— користування аква-зоною (великий бассейн та дитячий басейн, джакузі, фінська та турецька сауни)

— консультація лікаря

— бювет мінеральних вод

— казкова хатинка з аніматором.

— автостоянка з цілодобовим відеоспостереженням

— Wi-Fi на всій території комплексу

 

У номерах знаходиться міні-бар з функцією охолодження. Використана продукція з міні-бару оплачується згідно прейскуранту на стійці рецепції. Такий температурний режим не є придатним для зберігання молочних продуктів та дитячого харчування – це небезпечно для Вашого здоров’я!

 

На території комплексу ведеться відеоспостереження.

 

Поточне прибирання (прибирання пилу, виніс сміття, миття посуду, прибирання санвузлів, заміна рушників, туалетних аксесуарів) проводиться щоденно. Генеральне прибирання, заміна постелі відбувається 1 раз на чотири дні, або ж на вимогу гостя та за додаткову оплату.

 

УМОВИ ОПЛАТИ:

Оформити бронювання можливо на сайті www.taor.com.ua у модулі бронювання або ж у відділі бронювання за номером +38 097 07 100 07. Бронювання вважається підтвердженим за умови обов’язкової передоплати, яка і є гарантією вашого бронювання. Передоплата проживання здійснюється до заїзду по розрахунковому рахунку протягом 5-и днів.

 

Розрахунок здійснюється Гостем при заселенні на стійці рецепції готелю за весь період проживання. Оплата може бути здійснена готівкою або кредитною картою (Visa / MasterCard).

 

Вартість номера вказана з урахуванням податків за винятком туристичного збору. Туристичний збір для резидентів становить 23,62 грн / 1 ос. / 1 доба, для нерезидентів – 236,15 грн / 1 ос. / 1 доба.

 

У разі скасування бронювання за 14 днів до приїзду – безкоштовно, у період від 14-и до 7-и днів – штраф 30%, відміна бронювання менше 7-и днів до заїзду – штраф 100% від попередньої оплати. При ануляції кошти повертаються відповідно до умов скасування бронювання, або ж залишаються на депозиті для використання при наступному заїзді.

 

У разі повернення коштів, Гість повинен надати заяву на повернення коштів, паспорт особи, яка здійснювала оплату, а також ідентифікаційний код.

 

ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ:

У номерах комплексу паління заборонено! Палити дозволяється лише в окремо відведених для цього місцях, а саме: балкони та тераси котеджів, тераса ресторану та головної рецепції, а також місця обладнані попільничками. За порушення даного правила накладається штраф у розмірі 500,00 грн.

 

Порушувати спокій проживаючих гостей після 23:00 і до 9:00.

 

Виносити з ресторану посуд, столові прилади, продукти харчування і напої без попереднього узгодження з адміністрацією ресторану.

 

Виносити рушники, інше майно та зміщувати меблі в номерах заборонено.

 

Приносити і зберігати в готелі (номері) речовини, матеріали і предмети, небезпечні для життя людей.

 

Приносити чи використовувати в номері або ж котеджі електронагрівальні прилади, які не входять у комплектацію номера.

 

Самовільно зміщувати меблі

 

ПРОЖИВАННЯ З ТВАРИНАМИ

Якщо Ви плануєте приїхати з домашніми тваринами, Вам необхідно повідомити про це адміністратора та ознайомитись із «Правилами проживання гостей з тваринами у TAOR Karpaty Resort & Spa****”

 

До тварин, з якими допускається проживання, відносяться собаки не бійцівських порід та кішки дрібних порід (30 * 40).

 

Готель залишає за собою право відмовити в поселенні Гостя з твариною.

 

Проживання з тваринами дозволяються  лише у котеджах будь-якої категорії та забороняється у готельних номерах.

 

Вартість проживання з тваринами 300 грн. за одну добу.

 

Для поселення в котедж з домашнім улюбленцем, гість зобов’язаний внести грошовий депозит у розмірі вартості проживання однієї доби у котеджі, згідно діючого сезону, у разі можливих ризиків  при пошкодженні майна. При відсутності збитків, по закінченні проживання в котеджі, грошовий депозит повертається. У випадку більш суттєвого пошкодження  майна, гість зобов’язаний внести додатковий грошовий внесок згідно виставленого рахунку пошкодження майна.

 

* При бронюванні на сайті, знижка на день народження та по програмі лояльності не вказується в деталях бронювання.
** Знижки надаються безпосередньо у готелі, тільки при пред’явленні документа, що посвідчує особу.
*** Знижки не поширюються: на представників організацій, з якими укладені договори на надання готельних послуг.