ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ
Для того, щоб стати учасником програми, Ви повинні заповнити спеціальну анкету на рецепції готелю або електронною поштою.
Після заповнення Ви отримуєте договір з правилами участі у «Програмі лояльності».
Правила для учасника ПЛ:
- Заповнивши анкету учасника програми лояльності, Ви отримуєте статус учасника ПЛ, що надає Вам можливість накопичувати бали.
- Накопичення починається із моменту заповнення анкети. Усі попередні Ваші приїзди не зараховуються, так як Ви ще не були учасником Програми Лояльності.
- На Ваш статус сумуються УСІ надані Вам послуги (готель, ресторан, СПА, розваги) з депозитно-кредитної картки за УСІ наступні періоди проживання (окрім корпоративних, групових та акційних пропозицій). Для нарахування балів учасника програми лояльності, користуйтесь депозитно-кредитною карткою, так як готівкова форма оплати не враховується до загальної суми Ваших балів.
- Статусом може скористатись ЛИШЕ власник картки та його найближчі рідні (дружина, діти, батьки).
- Бали зараховуються лише за Ваш відпочинок та Ваших рідних (дружина, діти, батьки).
- Нарахування балів відбувається наступним чином: 1 грн = 1 бал.
- Для отримання статусу Вам необхідно отримати наступну суму балів:
- При накопиченні 500 000 балів гість отримує статус Silver.
- При накопиченні 700 000 балів гість отримує статус Gold.
- При накопиченні 1000 000 балів гість отримує статус Platinum.
Правила для учасників зі статусом Silver, Gold, Platinum:
- Скористатись Вашим статусом можуть лише найближчі родичі (дружина, діти, батьки).
- Знижка, яка відповідає Вашому статусу розповсюджується лише на 1 одиницю номерного фонду.
- Для коректного нарахування бонусів – гість повинен розраховуватись за отримані послуги на території TAOR Karpaty Resort & Spa кредитно-депозитною карткою (готівковий розрахунок не враховується). Розрахунок по кредитно-депозитній картці здійснюється під час усього перебування у готелі.
- Статус Silver, Gold, Platinum зберігається при відвідувані TAOR Karpaty Resort & Spa**** мінімум 1 раз в рік. В іншому випадку, ми понижаємо Ваш Статус до попереднього.
Умови участі у Програмі Лояльності
Статус Silver, Gold, Platinum зберігається при відвідувані TAOR Karpaty Resort & Spa**** мінімум 1 раз в рік. В іншому випадку, ми понижаємо Ваш Статус до попереднього. Якщо Ви ще не отримали Статусу Silver, то бали анульовуються!
Бонуси та переваги:
• Комплімент при кожному заїзді
• Першочерговість бронювання при наявності вільних номерів
• Першочерговість отримання інформації про акції та спецпропозиції
• Особливі пропозиції при святкуванні дня народження у TAOR Karpaty Resort & Spa
• Участь у закритих клубних заходах
Silver – 10% знижки
Подарунок від комплексу при отриманні статусу SILVER
Ранній заїзд або пізній виїзд
Gold – 15% знижки
Подарунок від комплексу при отриманні статусу GOLD
Ранній заїзд або пізній виїзд
Комплімент від шеф-кухаря комплексу
Platinum – 20% знижки
Подарунок від комплексу при отриманні статусу PLATINUM
Upgrade без нарахування знижки
Комплімент від шеф-кухаря комплексу
Знижка не нараховується у наступних випадках:
При підрахунку враховуються лише приватні замовлення, не враховуються послуги по організації корпоративних заходів, весіль та банкетів.
Знижки не поширюються на спеціальні пропозиції, проведення корпоративних заходів, групові замовлення (10 і більше осіб), а також банкетне/фуршетне меню.
Знижки не поширюються на акційні пропозиції.
* При бронюванні на сайті, знижка на день народження та по програмі лояльності не вказується в деталях бронювання.
Знижки надаються безпосередньо у готелі, тільки при пред’явленні документа, що посвідчує особу.
* Знижки не поширюються: на представників організацій, з якими укладені договори на надання готельних послуг