ПРОГРАМА ЛОЯЛЬНОСТІ

Для того, щоб стати учасником програми, Ви повинні заповнити спеціальну анкету на рецепції готелю. Після заповнення анкети Ви отримуєте карту із особистим номером, на яку починають нараховуватись  бали.

Разом з карткою Ви отримуєте договір з правилами участі у «Програмі лояльності», а також інструкцію по користуванні картою.

 

Правила для учасника зі статусом Green:

  1. Заповнивши анкету учасника програми лояльності, Ви отримуєте статус Green, що надає Вам можливість накопичувати бали.
  2. Картка, яку Ви отримали після заповнення анкети, є номерноюта відповідає лише Вашим даним згідно інформації, яку Ви заповнили в анкеті.
  3. На картку начисляються бали ЛИШЕ після заповнення анкети. Усі попередні Ваші приїзди не зараховуються, так як Ви ще не були учасником Програми Лояльності.
  4. На Вашу картку сумуються УСІ надані Вам послуги (готель, ресторан, СПА, розваги) з депозитно-кредитної картки за УСІ наступні періоди проживання (окрім корпоративних, групових та акційних пропозицій).  Для нарахування балів учасника програми лояльності, користуйтесь депозитно-кредитною карткою, так як готівкова форма оплати не враховується до загальної суми Ваших балів.
  5. Карткою може скористатись ЛИШЕ власник картки та його найближчі рідні (дружина, діти, батьки) за наявності Вашої картки.
  6. Бали зараховуються лише за  Ваш відпочинок та Ваших рідних (дружина, діти, батьки).
  7. Нарахування балів відбувається наступним чином: 1 грн = 1 бал.
  8. Для отримання статусу Вам необхідно отримати наступну суму балів:
  • При накопиченні 100 000 балів гість отримує іменну картку Silver.
  • При накопиченні 250 000 балів гість отримує іменну картку Gold.
  • При накопиченні 500 000 балів гість отримує іменну картку Platinum.
  1. Для перевірки нарахування Ваших балів, Ви матимете доступ до особистого кабінету, де зможете переглянути кількість Ваших балів на поточний стан.

 

Правила  для учасників зі статусом Silver, Gold, Platinum:

  1. Картка постійного клієнта  зі статусом Silver є номерною, зі статусом Gold або Platinum є іменною.
  2. Жоден вид картки не підлягає передачі третім особам.
  3. Скористатись Вашою статусною карткою можуть лише найближчі родичі (дружина, діти, батьки).
  4. Знижка, яка відповідає Вашому статусу розповсюджується лише на 1 одиницю номерного фонду.
  5. Для коректного нарахування бонусів – гість повинен розраховуватись за отримані послуги на території TAOR Karpaty Resort & Spa кредитно-депозитною карткою (готівковий розрахунок не враховується), яку він отримує під час заїзду та яка дозволяє автоматично нараховувати бонуси по системі лояльності. Розрахунок по кредитно-депозитній картці здійснюється під час виїзду.
  6. Для отримання бонусів чи знижок, власник картки має пред’явити її до здійснення операції оплати (при проживанні – до заїзду). При пред’явленні картки після здійснення оплати, заїзду в номер корекція оплати не здійснюється.
  7. Ануляція карткивідбувається у випадку пред’явлення картки не її власником та передача картки третім особам.

 

Бонуси та переваги:

•        Комплімент при кожному заїзді

•        Першочерговість бронювання при наявності вільних номерів

•        Першочерговість отримання інформації про акції та спецпропозиції

•        Особливі пропозиції при святкуванні дня народження у TAOR Karpaty Resort & Spa

•        Участь у закритих клубних заходах

 

Silver – 10% знижки

Подарунок від комплексу при отриманні статусу SILVER

Ранній заїзд або пізній виїзд

Подарунковий сертифікат на 200 грн на послуги Спа Медікал центру

Картка з номером

 

Gold – 15% знижки

Подарунок від комплексу при отриманні статусу GOLD

Ранній заїзд або пізній виїзд

Подарунковий сертифікат на 500 грн на послуги Спа Медікал центру

Картка іменна

Комплімент від шеф-кухаря комплексу

 

Platinum – 20% знижки

Подарунок від комплексу при отриманні статусу PLATINUM

Upgrade без нарахування знижки

Подарунковий сертифікат на 1000 грн на послуги Спа Медікал центру

Подарунковий сертифікат на 500 грн  на послуги розважальної компанії Таор Екстрім

Картка іменна

Комплімент від шеф-кухаря комплексу

 

Знижка не нараховується у наступних випадках:

При підрахунку враховуються лише приватні замовлення, не враховуються послуги  по організації корпоративних заходів, весіль та банкетів.

Знижки по картках не поширюються на спеціальні пропозиції, проведення корпоративних заходів, групові замовлення (10 і більше осіб), а також банкетне/фуршетне меню.

Знижки не поширюються на акційні пропозиції.

* При бронюванні на сайті, знижка на день народження та по програмі лояльності не вказується в деталях бронювання.

Знижки надаються безпосередньо у готелі, тільки при пред’явленні документа, що посвідчує особу.

* Знижки не поширюються: на представників організацій, з якими укладені договори на надання готельних послуг